Wednesday, November 26, 2008

Zira

şimdi deniz hanım, baktım da aşağılara pek yazışasanız varmış sizin. pek bir duygulandım, pek bir hislendim diyebilirim. yani taamen atıyorum, ıssız adamın filmini izlesem bu kadar duygulanmazdım yani o kadar olur.
yani ben de hiç anlamıyorum bu kadın milletinin sıkıcı erkeklere olan zaafını. adam orda 'seni dizime yatırıp döverim' dese, ona bile bir kulp bulur, ağlamaklı gözlerle sevdiceğine bakar bunlar. gerçekten hiç anlayasım yok bu durumlara. pek bir uzak bana. hıhı evet.
valla dizi deyince de bir heroes olsun, bir lost olsun, araya da parça olarak prison break'i koydum mu tadından yenmez. o kadar seviyorum bu dizileri aklın durur. yani taamen atıyorum, eğer bu dizilerden biri dese ki, hadi fırat gel oyna bizimle, hemen reklamcılık dünyasındaki muhteşem başarılarımı bir kenara koyup, kendimi dizi setine atarım. o kadar seviyorum bu dizileri, yani bu kadar olur. düşünsene bir peter olduğumu. kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım hesaaabı, ordan oraya zıplar dururum zira.
aha saat de geç olmuş, ben kaçıyım yavaştan. malum trafik de var. yani düşünsene, taamen atıyorum, bi yarım saat sonra çıksam ne hale gelir bu trafik. mazallahh!

1 comment:

Unknown said...

iyi diyosun ama sadece kadinlar diil ki, erkeklerde de "ay evet kendimi buldum, kaybettigim sevgilimi hatirladim" tripleri... milletcek once politiklesesimiz (bkz.mustafa) sonra duygusallasasimiz varmis, ne diyek.