Wednesday, November 12, 2008

Sevgili blog...

Sahsen ben bi yazarim ama tembel bi yazar oldugumdan kelli, pek yazamam. cocukken gunluk de tutamazdim zaten. simdi bakiyorum da eski gunluklere hep soyle girisler var:

"Sevgili gunluk, uc aydir gene yazamadim. Ben bi ozet geceyim. Bu yaz fransa'ya gittim."

ya da:

"Merhaba gunluk, ne kadar da vefasizim, en son 5 ay once yazmisim. soz bundan sonra hep yazicam. zaten de bi sey olmadi o arada."

Bu yani benim gunluk maceram. Acikli.

Bi de tabii insan bir kiz ise ve 8 ila 12 yaslari arasinda ise uzerinde dogal bir giciklik oluyor. Boyle tamamen atıyorum, bi ukalamsi, igrenc bi tavir... Komik olmayan ama komik sanilan yazilar falan. Mesela soyle: "Ben cok da espriliyimdir gunluk soylemis miydim? Cunku gecen gun benden hoslanan cocuga bocek aticaktim ama annesi bana bagirdi, ben de arkadasima 'iiyy anasina bak oglunu alma!' dedim."

Ahahahaha. Gercekten komikmissin deniz, bravo. Kendimden tiskindim bak gene. Neyse ki büyümüşüm. Neyse ki. Allah yarappi sen dünyayı kız çocuklarin bilmişliklerinden koru.

Simdi buralardan nereye varmak istiyorum, maymun istahliligima ve yazamayar bir yazar olmama. Buradan da varacagim nokta su ki, blog konusunda da ayni sebatsizligi bunca zamandir sebatla gostermekteydim. Ama iste gelin gorun ki bu blogu sevdim zira geyik konseptinde ve farketmis olacaginiz uzre, geyik benim icin bir yasam bicimi diyebiliriz. o yuzden 3-5 gundur bi gaza geldim, yazicam artik ben. Amin.

Zaten zamani da geldi yazmamin cunku yazamayar bi yazar oldugum bi gun farkedilcek diye endise duyuyorum. hizli yazmaktan imlam da bozuk zaten. ustelik, aliskanlik, turkce karakter de kullanamiyom artik. vah bana, vahlar bana. bu blog yuzunden kariyerimden olacam vallahi. kendime not: kendimi blogda bu kadar acik etmemeliyim bence, evet. firata not: kendimi blogda bu kadar acik etmemeli oldugumu bana hatirlat bence, evet. isverenlerime not: cok cilgin, cok sahane bi yazarim bence, tum yukarda yazdiklarim numara, evet.

ben bunu bi yere baglicaktim da unuttum simdi. neyse firatcim, demek ki yalanmis, ne diyek...

No comments: