Thursday, October 30, 2008

Cartel bir numara en büyük, cehennemden çıkan çılgın türk

Fıratcim, görüyorum ki burda kendi kendine kafadan atıp atıp duruyosun. Bunlar iyi hoş da, kendin yaz kendin eglen biraz garip duruyor.

Yani taamen atiyorum, bir palyaço düşün. Aynada kendine bakıyor, yaptığı şaklabanlıklara kendi gülüyor. Hüzünlü bir görüntü aslında tabii.

Hedef kitlen kim senin, sorarım bak! sordum bile hatta. üstelik de onunla yetinmem, bir de şunu sorarım: Bir hedef kitlen var mı, yoksa burda yalnız mıyız? Hani yani baya ıssız buralar fırat, korkuyorum, o çıtırtı da neydi.

Bak şimdi bunu söyledim ya, bi de taamen atıyorum ya, aklıma Thriller şarkısının klibisi geldi. Hani Maykil abi kız arkadaşıyla, ıssız bir sokakta yürüyor. Sonra rüzgar müzgar esiyor. Maykıl'ın gözler kayıyor, kurt gözü oluyor. Zaten sonra kendisi de tamamen kurt olup, kendi gibi kurt maykıl arkadaşlarıyla dans ediyor. Üzerinde kırmızı ceketi var, hani omzunda gri bir yama olan. Hatırladın mı?
Peki de ben bunu niye anlatıyordum? Unuttum. Bu arada, Maykıl'ın kurt hali şimdiki burunsuz uzaylı canavar halinden daha hoştu, farkettin mi?

Taamen atıyorum, ben artık yatsam diyorum, sence uykum var mıdır?

Oh siftahı da yaptım bu arada. Geyikte de üstüme yok. Sefam olsun.
Son olarak şahane harika bir yazar olmama rağmen noktadan sonra büyük harf kullanmaktan, hatta herhangi bir yerde büyük harf kullanmaktan nefret ettiğimi de söylemeliyim. ve başlığın yazıyla en ufak bir alakası yok, farketmedim sanma.

Eh artık bana müsaade. Çok fazla atma Fırat, alerci yapar. Önce kendine bir hedef kitle bul, taam mı bebeğim?

No comments: