Saturday, December 27, 2008

Bastırılmış kıroluk ve shakira uzerine...

Shakira'yi seviyorum. Hos kiz, iyi kiz. Ayrica da ben bi meshur seveceksem, sadece sahnedeki personasiyla degil, gercek hayattaki hal ve tavirlariyla da seviyorum. ve bu kiz, bak buraya yazıyorum, cok seker bi kiza benziyi. Misal madonna'yi ben sahsen o kadar sevmem. tamam tabi basarili bi insan ama sex mex diye kitaplar, kabalalar, şunlar bunlar... sanki konuşacak pek bi şey bulamazmışız gibi geliyo. biraz intimideyting derler ya, ondan işte kendisi.

Halbuse şakire oyle mi, ismi bile bizden. kolombiya'dan kopmuş da gelmiş, akdenizli sayılır. sonra lubnan mubnan, gobek dansi... bence mesela beraber fasila gidebiliriz onlan. egleniriz de. madonna'yla gitcek olsak, yogam var der kaçar bence. yahut bu yiycekler koşer mi aceba der, ki koşer olmazlar eminim ki, fasilda ne koşeri.



Neyse efenim, şakira boyle sevdigim, ozunde iyi bi insan oldugundan, arkadasimi desteklemek babinda, konserine gitmek istemistim ben. ama cevremdekiler beni asağıladılar, benlen dalga geçtiler. kiro kiroooo diye etrafimda kahkahalar atarak donduler. ben de gitmedim, utandim. halbuki sahne performansi da iyiymis kızcagizin ve gidenler cok da eglenmis.

yani evet, bazen kirolaşıyo olabilir, taamen atıyorum, kendini araba yagina bulayip gobek atmasi falan hos gelmiyor olabilir bazilarina ama hangimiz kirolasmiyoruz ki zaman zaman?

ay yani, gercektennn ben sıkılıyorum surekli boyle intellekçuel bi kişi olmaktan, alla sizi inandırsın. surekli akıllı laflar etmek zorunda mıyım ben yahu? ahahahay!

bazen mesela taamen atıyorum, boyle ciddi ciddi dururken, birden "buralara yaz gunu kar yagiyooor canim, ölene kadar seni bekleyeememmmm" diye naralar atasım geliyor, ki
bazen bunu yapıyorum. ozumdeki kiroyu, kapi gicirtisina oynama istegini daha fazla bastiramiyorum. tabii sonra cevremdeki ciddi insanlar beni ciddiye almakta zorlaniyor ama yani, sonucta, cok da fifi yani aslinda. hayır yani bastır bastır nereye kadar...

hem ne var, hayati bu kadar ciddiye alıcak? ne var yani, shakira konserine gitsek? kiro miro, kiz ne guzel gobek atiyo, şarkıları da cok eglenceli. bak yani, "lucky that my breasts are small and humble, so you dont confuse them with mountains..." bak bak bak, ne kadar esprituel bi kiz, ne hos iste.

Nedir yani? Hep derin ve sey mi olcaz canim? hep mi gizli gizli seyretcez yemekteyizleri, bachelorlari? Tamam tabii ki seyrediyoruz, tüm o çok derin ve bazen anlaşılmaz filmleri... sonra bunlari tartisiyoz, "ooov bebeğim, elimin çizgilerini hisset" falan diyoruz. ama sahsen ben kendim, sonra gizli gizli bachelor falan seyredip egleniyom. hatta utanarak itiraf ediyorum ki, bu tip sovlarda kavga cıkınca daha da cok hosuma gidiyor, egleniyorum. yarappim ben yoksa gizli kiro muyum? buyuk bir kisilik catismasi icindeyim.

üüüüffff sıkılıyorum vallahiiii... kiro in the closet olduk resmen. ama bu neyin kasmasi yani nolcak az biraz hafif, sabun kopugu seylerden de hoslansak? hep caz dinleyip, karanlik filmler seyretmekle hayat mi gecer beeeeeeeeaaaaaaaaaa!

gideyim de bi gobek atayım ben.

No comments: