Wednesday, December 10, 2008

reenkarne olmak ya da olmamak

reenkarnasyona inanmiyorum ama gercek olsun istiyorum. yeniden dunyaya gelmek istiyorum. ve gelirsem, insan olmak istemiyorum. "ozunde iyi", disinda boktan insan milletine gicigim cunku. bencil, hirs kupu, nankor, yikici bi sey insan. hos diil. üstelik de iş hayatı diye bi şey var insangillerin hayatında, aman diim.

taamen atiyorum mesela, ben agac olmak istiyorum. durayim öylece butun gun. işim durmak olsun. arada arkadaşım kuşlar gelsin misafirlige, takilalim hep beraber, ben durayim, onlar ötsün, ne bileyim, kuşça şeyler yapsınlar. ben durayim, hayat yanimda aksın, ben seyredeyim. kavga eden çiftleri, okul kiran cocuklari, milletin kestanesini çalan sincaplari... köyün muhtari olayım ben. sonra dedikoduları kuşlara anlatayım, kuşlar da gitsin birilerine soylesin, herkes kuşlardan bilsin, onlarin adi ciksin dedikoducu diye, banane. kimsenin kesemeyeceği bi ağaç olmak lazim tabii... o yuzden iyi bi yer seçmeli. sonra da takilmali oylece yillar yillar boyu.

Avantajları: Tembellik, gözlemcilik, heyecanlı dedikodular, uzun ömür, her havaya uygun bir gardrop, her yaşta güzel görünebilmek
Dezavantajları: Kesilme ihtimali, yanginda ölme riski, ağaçkakanlar, tahtakurusu nevinden zararlı böcekler

sonra mesela kedi olmak istiyorum, 24 saatin 20'si yan gelip yatmak olsun. hayatimin amaci yatmak, yalanmak, yemek yemek ve killik veya sevimlilik yapmaktan ibaret olsun. canim istesin, birilerine zorla guzellik olur misali, kendimi sevdireyim. sevilmekten sıkılınca kiçimi donup gideyim, kimseye yüz vermeyiyim ama o kadar sevimli olayim ki kimse bana trip atamasin, küsemesin. Manasız hareketlerime kimse deli diyemesin. Mesela 15 saattir uyumakta olduğum koltuğumdan birden kalkıp, öbür koltuğa uyumaya gideyim, kimseye nedenini niçinini anlatmak zorunda olmayayım. ya da mesela hirçinlik mi yapmak istedim, gideyim anlamsiz bir tirmik atayim kimse "ayyy, regl mi oldun, bu ne asabiyet" demesin, "kedidir kedi" desin gecsin.

Avantajları: Tembellik, bireysellik, istedigini yapabilme ozgurlugu, sevimlilik, güzellik, her şeyle eğlenebilme
Dezavantajları: Arabanın altında kalma tehlikesi, meraktan ölme riski, zehirli yemekler (sokak kedileri için), naylon torbalar



bi de mesela rüzgar olmak istiyorum. canım isteyince insanların hoşuna gidecek hafif bir meltem, canım sıkılınca da ağızlarına sıçabilecek kapasitede bir fırtına olayım. hem sevsinler beni, hem korksunlar benden. ordan oraya gideyim, her yeri gezeyim. güçlü, kuvvetli, edeleli olayım. hiç kimse ama hiç kimse bana ilişemesin. maksimum yapabilecekleri benden enerji uretmek olsun, o da ben istersem tabii. ahahahay.

Avantajları: Sınırsız seyahat olanağı, kudret, otorite, özgürlük, höt diyince oturtabilme yeteneği
Dezavantajları: Pek yok, belki iş saatlerinin yoğunluğu olabilir, bi de belki yalnizlik


sonra bi de balık olmak istiyorum. o güzelim denizlerde yüzeyim, yüzeyim, kimse de "çok açılma" diyemesin, "üşütcen artık çık" diyemesin. istediğim gibi ordan oraya gideyim, zaten denizin dibi güzel bi şey, millet o kadar masraf yapıyo dalıp görmek için. oh ne güzel işte ben de yosunlara bakayım, bi oraya bi buraya gideyim, sonra bi daha oraya gideyim, buraya geri geleyim, orayi unutayim, tekrar gideyim, yeniden keşfetmiş gibi sevineyim, tabii aman diyeyim, oltaya gelmeyeyim. kalbimi kıranları hatırlamayayım, beni korkutan büyük balıkları unutayım, hayatımı korkular yönetmesin. ben sadece yüzeyim, yüzeyim, yüzeyim.

Avantajları: Denizde olmak, coşku, balık hafıza
Dezavantajları: Büyük balık, olta, balık hafıza



aaa simdi farkettim ki, her elementten bi sey secmisim. toprak (ağaç), hava (rüzgar), ateş (kedi) ve su (balık). karaktersiz miyim neyim. neyse ben zaten kararimi verdim, kedi olcam, en eglenceli hayat onunki, baksaniza. yalniz mumkunse bahceli bir evin kedisi olmayi tercih ederim, yetkililere duyurulur.

No comments: