Tuesday, December 23, 2008

Bazı kadınlar...

Bazı kadınlar var ki, bende bir alacakaranlık kuşağı etkisi yapıyor. Hayır yani, bunlar kadınsa ben neyim ya da ben kadınsam bunlar kim diyorum. Sonuçta kendimin normal kadın olduğuma bunların ise manyak olduğuna karar veriyorum. Ya da süperkahraman türevinden, mutant falan bişeyler bunnar. Level 25 mutant.

Hayır efendim, bu kadınlar, güzellikleriyle beni dumura uğratanlar değil, bunlar kod adı olarak FHBKG kısaltmasını kullanacağım kadınlar, yani Fönü Hiç Bozulmayan Kadınlar Grubu.

Bu fhbkg'cilerin isminde fön geçiyor diye, marifetleri sadece fön sanmayın. Taaamen atıyorum fön sadece bir örnek, öyle ele alınız. Bunların başka özel güçleri de var.

Şimdi ben özel üniversite kökenli olduğumdan, fıratcım, bunun iki etkisi var biliyon. bir sen beni salak sanıyon, iki bu kadınlardan bizim okulda çok vardı haliyle, o yüzden iyi bildiğim bi konu.

Şimdi bu fhbkg napar? Fön çektirir. Ben yani normal kadın, ben de fön çektiririm. Buraya kadar bir fark göremiyorum. Ya sonra? Sonra terlerim, yağmur yağar, ne bileyim hava nemlidir, fön 2 saat içinde bozulur. Fhbkg'de ise o fön tek tel oynamaz! Hayır efendim! Milim değişmez. Yağmur yağsa, o fön öyle kalır vallahi billahi.

Taamen atıyorum mesela, kar yağar di mi? Etraf çamur, kan gövdeyi götürüyo. Tabi benim ayakkabılar çamur içinde. Neden? Çünkü normal bi insanım ben. Ama bu süpergüçlü fhbkg, ayakkabısına çamur bile sıçratmaz.

Ispanak yer, dişinde yeşil bişey kalmaz.

Nezle olur, burnu akmaz.

80 derece sıcakta, bir damla terlemez.

Topuklu ayakkabılarla ayağı ağrımaz.

Makyajları bozulmaz, rimelleri akmaz, rujları çıkmaz.

Mideleri bozulmaz. Sarhoş olsalar mesela, asla kusmazlar eminim. Kussalar da minik kelebekler kusuyodur bunlar, aşağılık yemek artıkları diil.

Ay yeter, manyak ettiniz beni be, üzerinize bi şey dökün istiyorum. Tüm fönü bozulan normal kadınlar adına ahım var bak çok fena, buraya yazıyorum.

No comments: